کتاب 57 : راهنمای شرکت در قرعه کشی موسسه کتاب 57 - سایت کتاب 57 : نتایج قرعه کشی موسسه کتاب 57+بازی شلیک به حیله گر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست کتاب 57
گالری وبلاگ
.:ابولفضل صادقی:.
فیلم برندگان
پنجره خانواده : زمین
آتش دل

 

 

لوگوی وبلاگ کتاب 57
 



اگر عاشق شخص خاصی هستید

می
خواهید میزان عشق او را دریابید

دست چپ خود را روی قلبتان گذاشته

سپس با بردن نام آن شخص

و تمرکز کامل کلیک نمایید



 

 

 



اگر از موسسه کتاب 57 کتاب خریده اید

و می خواهید بدانید در قرعه کشی برنده می شوید یا خیر

دست راست خود را روی قلبتان گذاشته

سپس نیت کنید و با بردن نام کتاب 57

و تمرکز کامل کلیک نمایید



 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

«فدایی زینب»

آمار و اطلاعات کتاب 57

نگاه امروز :13
بازدید دیروز :8
کل بازدید :550442
تعداد کل یاداشته ها : 127
103/2/11
7:53 ع
مشخصات مدیروبلاگ کتاب 57
 
حسام سلطانی[28]

 -:- راهنمای شرکت در قرعه کشی موسسه کتاب 57 -:-

چگونه در قرعه کشی کتاب 57 شرکت کنم؟

برای شرکت در قرعه کشی جوایز: 301 میلیون تومان پول نقد به یک نفر – 57 میلیون تومان پول نقد به یک نفر – خودروی پراید و وانت، و صدها جایزه ارزشمند دیگر می بایست حداقل در یکی از بسته های: 301 میلیون تومانی، 57 میلیون تومانی، پراید و وانت، ثبت نام و کد شانس دریافت نمایید. پس از پرداخت مبلغ خرید، کد شانس شما در قرعه کشی شرکت داده می شود.

 

نحوه دریافت شماره شانس

برای شرکت در قرعه کشی جوایز: در صفحه نخست سایت، با انتخاب هر یک از سه بسته اصلی: 301 میلیون تومانی، 57 میلیون تومانی، پراید و وانت، و وارد کردن شماره تلفن همراه خود، کد شانس آن بسته برای شما صادر می شود. توجه! برای هر شماره موبایل فقط یک کد شانس صادر می شود و با کد شانس صادر شده فقط یکبار می توانید خرید نمایید و در قرعه کشی شرکت کنید، لطفا در انتخاب بسته خود دقت فرمایید.

 

آیا همه کد های شانس در قرعه کشی شرکت داده می شود؟

خیر:) فقط کد های شانس معتبر در قرعه کشی شرکت داده می شود.

 

چگونه یک بسته را خرید کنم تا در قرعه کشی شرکت کنم؟

جهت خرید (کتاب یا CD) و شرکت در قرعه کشی؛ در صفحه نخست سایت، ابتدا یکی از بسته های اصلی 301 میلیون تومانی، 57 میلیون تومانی، پراید و وانت، را انتخاب و شماره موبایل خود را وارد کنید، یک کد شانس برای شما صادر می شود و شما می بایست حداقل یکی از کتاب های آن بسته را انتخاب و خرید نمایید. سپس با تکمیل فرم مشخصات و پرداخت مبلغ آن، کد شانس شما، در قرعه کشی شرکت داده می شود.

 

چگونه مبلغ بسته خریداری شده را پرداخت کنم؟

شما می توانید مبلغ بسته خریداری شده را به 3 روش: الف) پرداخت آنلاین، ب) پرداخت کارت به کارت ج) پرداخت نقدی در بانک، پرداخت نمایید.

 

کد شانس معتبر و کد شانس نامعتبر چیست؟

کد شانس نامعتبر: شماره شانسی است که پس از صادر شدن هیج یک از بسته های آن (کتاب یا CD) خرید نشده و یا پس از ثبت نام مبلغ آن پرداخت نشده باشد. کد شانس معتبر: شماره شانسی که مبلغ خرید آن پرداخت شده است. در پرداخت آنلاین، پس از پرداخت مبلغ خرید، کد شانس شما معتبر می گردد. در پرداخت کارت به کارت و واریز نقدی، پس از پرداخت مبلغ خرید می بایست مجددا به سایت مراجعه نموده و پس از ثبت مشخصات واریزی کد شانس شما معتبر می گردد.

 

چگونه پرداخت کارت به کارت و یا واریز نقدی خود را در سایت ثبت کنم؟

برای ثبت شماره فیش می بایست مجددا به سایت کتاب 57 مراجعه نمایید و بسته مورد نظر را انتخاب کنید. با وارد کردن شماره موبایل خود، همان کد شانس به همراه آدرس و تمامی مشخصات خرید شما نمایش داده می شود. اکنون می توانید شماره فیش واریزی و یا پرداخت کارت به کارت خود را ثبت کنید، پس از تایید بانک کد شانس شما معتبر و در قرعه کشی جوایز آن بسته شرکت داده می شود.

 

پرداخت آنلاین ناموفق داشته ام!

گاهی مواقع در پرداخت آنلاین ممکن است به دلیل اختلال در سیستم بانکی و یا اینترنت فرآیند پرداخت ناموفق شود. و مبلغ خرید پس از گذشت حداگثر 72 ساعت از طریق بانک به کارت شما برگردد ، از این رو کد شانس شما نامعتبر خواهد بود. شما می توانید بسته مورد نظر را مجددا با همان کد شانس انتخاب کنید، پس از پرداخت موفق آنلاین و یا کارت به کارت و یا حضوری در بانک، شماره شانس شما معتبر می گردد.

 

چند بار می توان کد شانس دریافت کرد؟

به هر شماره موبایل حداکثر 3 کد شانس تعلق می گیرد و با هر کد شانس یک بار می توانید کتاب های آن بسته را خرید و در قرعه کشی جوایز آن بسته شرکت کنید. بسته های که برای هریک ااز آنها می توان یک کد شانس دریافت کرد شامل: 301 میلیون تومانی، 57 میلیون تومانی، پراید و وانت

 

چرا بیش از 3 بار نمی توان در قرعه کشی شرکت کرد؟

دراین شیوه همه خریداردان برای شرکت در قرعه کشی از شانسی تقریبا برابر برای برنده شدن برخوردار هستند،اما شما میتوانید برای افزایش تعداد شانس خود چند خرید انجام دهید.

 

آیا دریافت کد شانس، به تنهایی برای شرکت در قرعه کشی کافی است؟

خیر:) فقط کد های شانس معتبر در قرعه کشی شرکت داده می شود (کد شانس معتبر شماره شانسی است که مبلغ خرید آن پرداخت شده است. در پرداخت آنلاین، پس از پرداخت مبلغ خرید، کد شانس شما معتبر می گردد. در پرداخت کارت به کارت و واریز نقدی، پس از پرداخت مبلغ خرید می بایست مجددا به سایت مراجعه نموده و پس از ثبت مشخصات واریزی کد شانس شما معتبر می گردد.)

 

شماره موبایل را اشتباه وارد کرده ام و کد شانس گرفته ام، چه کار باید بکنم؟

*) می توانید شماره تلفن همراه خود را مجددا به صورت صحیح وارد نموده و یک کد شانس جدید دریافت نمایید. *) در صورتیکه مبلغ خرید خود را با پرداخت آنلاین موفق، کارت به کارت یا نقدی ثبت نموده اید، در اسرع وقت با موسسه تماس و پیگیری نمایید. *) در غیر این صورت، ملاک، شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت است و موسسه هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت کننده نخواهد داشت.

 

آیا می توانم خرید های قبلی خود را تغییر دهم؟

الف) خرید هایی که مبلغ آن پرداخت و ثبت شده است را نمی توانید تغییر دهید. اما خرید هایی که مبلغ آن پرداخت نشده است را می توانید تا قبل از پرداخت مبلغ خرید خود و یا فبت شماره فیش ، تغییر دهید.

 

کد شانس من چگونه در قرعه کشی محاسبه می شود؟

تعداد تکرار هر کد شانس بسته به نوع خرید اینکه خریدار قبلا از سایت موسسه کتاب 57 خرید کرده است یا خیر مشخص می شود:

 

خریدار وفادار کیست؟ خریدار جدید کیست؟

خریدار وفادار: کسانیکه تا قبل از قرعه کشی مرحله چهارم (29/10/1392) حداقل یک بار از موسسه کتاب 57 خرید کرده باشند خریدار جدید: کسانیکه برای اولین بار از موسسه کتاب 57 خرید می کنند

 

کد شانس خود را فراموش کرده ام!

در صفحه نخست سایت، بسته مورد نظر را انتخاب و شماره موبایل خود را وارد کنید، شماره شانس شما نمایش داده می شود.

 

چگونه خرید خود را پیگیری و مشاهده کنم؟

در صفحه نخست سایت، بسته مورد نظر را انتخاب و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید، کد شانس شما نمایش داده می شود، با وارد کردن کد پستی خود می توانید خرید های قبلی خود را مشاهده و پیگیری نمایید.

 

کتاب به دستم نرسیده!

در صورت تأخیر در دریافت خرید، شما می توانید در قسمت "کتاب به دستم نرسیده" جهت در یافت خرید خود اقدام نمایید.

 

 


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ www.ganjmob.ir گنجینه موبایل ایرانیان
+ ثبت نام بازی شلیک به حیله گران کثیف! تا 7 تیرماه 93 می توانید ثبت نام کنید حتی بدون پرداخت مبلغ خرید. فرصت را از دست ندهید. www.Ketab57.ParsiBlog.Com
+ گنجینه موبایل ایرانیان ganjmob.parsiblog.com موبایل گنجینه