مهر 92 - سایت کتاب 57 : نتایج قرعه کشی موسسه کتاب 57+بازی شلیک به حیله گر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست کتاب 57
گالری وبلاگ
.:ابولفضل صادقی:.
فیلم برندگان
پنجره خانواده : زمین
آتش دل

 

 

لوگوی وبلاگ کتاب 57
 



اگر عاشق شخص خاصی هستید

می
خواهید میزان عشق او را دریابید

دست چپ خود را روی قلبتان گذاشته

سپس با بردن نام آن شخص

و تمرکز کامل کلیک نمایید



 

 

 



اگر از موسسه کتاب 57 کتاب خریده اید

و می خواهید بدانید در قرعه کشی برنده می شوید یا خیر

دست راست خود را روی قلبتان گذاشته

سپس نیت کنید و با بردن نام کتاب 57

و تمرکز کامل کلیک نمایید



 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

«فدایی زینب»

آمار و اطلاعات کتاب 57

نگاه امروز :5
بازدید دیروز :6
کل بازدید :550306
تعداد کل یاداشته ها : 127
103/2/6
9:49 ص
مشخصات مدیروبلاگ کتاب 57
 
حسام سلطانی[28]

بسمه تعالی

با استعانت از خداوند به استحضار کلیه برندگان گرامی می رساند جهت دریافت جوایز به نکات زیر توجه فرمایند:

الف) مدارک یاد شده جهت احراز هویت برندگان به آدرس jayeze@ketab57.org ایمیل گردد.

ب) برندگان جوایز 57000تومانی و هدیه کارت های 100000 تومانی نیاز به مراجعه حضوری نداشته و مبلغ جایزه به حساب شخصی بانک ملت ایشان واریز می گردد. در صورت نداشتن حساب بانک ملت، ایشان می توانند با افتتاح یک حساب در بانک ملت جایزه خود را دریافت نمایند.

- توجه: حساب بانک ملت می بایست به نام خود شخص برنده باشد؛ در غیر این صورت واریز نخواهد شد.

ج) برای دریافت جوایز با مبالغ بالاتر شخص برنده می بایست فرم مربوط به تحویل جایزه را امضاء و سپس جایزه خود را دریافت نمایند، بنابراین حضور شخص برنده الزامی است.

- توجه: مراجعه حضوری طی مراحلی از جمله احراز هویت، تکمیل و امضاء فرم و ... انجام می شود که این امر مستلزم تقسیم بندی و نیز زمانبندی مناسب است و مراجعه همه برندگان به دلیل تعدد افراد در یک زمان میسر نخواهد بود؛ به همین دلیل طبق جدول زمانبندی شده مؤسسه، هر هفته به تعدادی از نفرات جوایز اهداء می گردد.

د) مراجعه به دفتر مؤسسه: پس از عید سعید قربان از طرف مؤسسه کتاب57، جهت تعیین زمان مراجعه با برندگان محترم تماس گرفته خواهد شد. برندگان ارجمند توجه داشته باشند که اهداء جوایز فقط در روزهای پنج شنبه هر هفته و طبق جدول زمانبندی مؤسسه انجام خواهد شد؛ بنابراین از مراجعه خارج از نوبت اکیداً خودداری فرمایید.


92/7/23::: 3:10 ع
نظر()
  

اطلاعیه بسیار مهم


 • قرعه کشی جوایز زیر یعلت خرید ناموفق مجددا در بین خریداران واجد شرایط برگزار می شود:

          چک 157 میلیون تومانی 

          چک 14 میلیون تومانی

          سفر به اسپانیا

         سفر به مصر

     

کد شانس موفق (مورد تأیید) چیست؟

انواع پرداخت: خریداران کتاب می توانند به سه روش پرداخت: 1. نقدی یا حضوری در بانک، 2. کارت به کارت، 3. آنلاین؛ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، کد شانس مربوط به هر بسته پس از پرداخت به یکی از سه روش فوق مورد تأیید و خرید کتاب موفق خواهد بود.

انواع ثبت نام در سایت:

الف- در صفحه اصلی سایت، شما می توانید با کلیک روی هر بسته نسبت به ثبت نام اقدام نمایید، در این روش پس از تکمیل فرم، یک کد شانس به شما تعلق می گیرد که پس از انتخاب نحوه پرداخت و سپس واریز مبلغ بسته انتخابی، کد شانس تأیید و خرید موفق خواهد بود و این کد شانس در صورت برنده شدن در قرعه کشی جایزه به آن تعلق می گیرد.

ب- درصورتیکه گزینه پرداخت آنلاین انتخاب گردد پس از تکمیل فرم ثبت نام، مراحل پرداخت نیز انجام و خرید با موفقیت صورت می گیرد. اما چنانچه نحوه پرداخت نقدی در بانک و یا کارت به کارت انتخاب شود پس از تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کدشانس، باید با مراجعه به بانک و یا عابر بانک و پرداخت مبلغ بسته مورد نظر به قسمت ثبت شماره فیش، از سایت مراجعه نموده و با ثبت مبلغ آن بسته به همرا شماره فیش و کد شانس، این کد شانس تأیید شده و در صورت برنده شدن در قرعه کشی جایزه به آن تعلق می گیرد.

ج- همچنین خریداران قبل از اینکه فرم ثبت نام صفحه اصلی را تکمیل کنند و کد شانس دریافت کنند می توانند مبلغ آن بسته را پرداخت و با مراجعه به قسمت دریافت کد شانس از سایت و انتخاب نحوه پرداخت (نقدی کارت به کارت) و نیز ثبت شماره فیش و تکمیل فرم ثبت نام یک کدشانس دریافت نمایند که در صورت صحیح بودن اطلاعات، خرید موفق بوده و این کد شانس تأیید شده و در صورت برنده شدن در قرعه کشی جایزه به آن تعلق می گیرد.

توجه بسیار مهم: با توجه به توضیحات فوق هر کدشانسی که برای خریدار صادر گردد و مبلغ آن (به یکی از سه روش انتخابی) پرداخت شده باشد، خرید موفق بوده و این کد شانس تأیید شده و در صورت برنده شدن در قرعه کشی جایزه به آن تعلق می گیرد. درنتیجه اگر کدشانسی از سایت دریافت شود و مبلغ آن پرداخت نشود خرید ناموفق خواهد بود و کد شانس مورد تأیید نبوده، اما تمام کد شانس ها در قرعه کشی وارد می شود ولی درصورت برنده شدن کد شانس ناموفق در قرعه کشی جایزه به آن تعلق نمی گیرد.

*چرا کد شانس ناموفق در قرعه کشی شرکت داده می شود؟

با توجه به توضیحات گفته شده مربوط به ثبت نام ، هر شخص می تواند در هر تاریخ قبل از قرعه کشی نسبت به خرید کتاب اقدام و یک کد شانس دریافت نماید، پس از دریافت این کد شانس خریداران کتاب تا قبل از تاریخ قرعه کشی (به عنوان مثال در قرعه کشی مرحله سوم تا ساعت 24:00 روز پنج شنبه 14 شهریور 92 ) فرصت داشته اند مبلغ آن را پرداخت و کد شانس خود را تأیید و خرید خود را موفق انجام دهند، بنابراین موسسه نمی توانند هیچ کد شانسی را از گردونه قرعه کشی حذف نماید چراکه امکان دارد شخص خریدار به عنوان مثال فروردین ماه سال جاری کد شانسی را دریافت کند ولی مبلغ آن بسته کتاب را در تاریخ 14/6/90 ساعت 24:00 واریز نماید؛ از آنجا که اساس کار برمبنای صداقت است و به دلیل اینکه حقی از کسی ضایع نگردد تمام کد شانس های دریافتی توسط خریداران کتاب در قرعه کشی وارد شد.

* چرا به برنده مرحله سوم (خانم راحله فرامرزی) جایزه چک 157 میلیون تومانی تعلق نگرفت؟

برنده اصلی این مرحله سرکار خانم راحله فرامرزی ابجهان در تاریخ 03/04/1392 نسبت به خرید کتاب اقدام کرده و 3 خرید انجام می دهند که یک خرید موفق و 2 خرید ناموفق بوده، ایشان یک بسته سپید به مبلغ 15500 تومان به صورت آنلاین، به کد شانس 410503177559 خرید کرده و مبلغ آن را به صورت آنلاین پرداخت می کنند، این خرید موفق و کد شانس مذکور مورد تأیید است. این کد شانس در قرعه کشی چک 157 میلیونی و سایر جوایز مربوط به بسته سپید با یک امتیاز (یک بار تکرار در قرعه کشی) وارد شده است، چنانچه این کد شانس در قرعه کشی هر جایزه ای برنده شود جایزه به آن تعلق می گیرد و هیچ مانعی از نظر اهداء جوایز  چون کد شانس موفق و تأیید شده است. خانم فرامرزی ابجهان پس از خرید بسته سپید یک بسته ایرانی نیز در همان تاریخ خرید می کنند که پس از تکمیل فرم ثبت نام بسته ایرانی کد شانس ایرانی به شماره  i79150715305  دریافت نموده وتا تاریخ 14/06/1392 ساعت 24:00 فرصت داشتند مبلغ آن را واریز نمایند که متأسفانه هیچ مبلغی بابت آن خرید پرداخت نکرده اند. لازم به ذکر این مهم است که کد شانس ایرانی به عنوان بسته برتر 7000 بار در قرعه کشی چک 157 میلیونی تکرار شده و امتیاز بسیار بالایی در قرعه کشی دارد درواقع بالاترین و برترین امتیاز در قرعه کشی مرحله سوم را داشته است، قطعا این کد شانس با این امتیاز بالا شانس و احتمال برنده شدن بیشتری نسبت به سایر کد شانس ها دارد، در واقع احتمال برنده شدن کد شانس بسته ایرانی 7000 برابر کد شانس بسته سپید است، که خانم فرامرزی ابجهان پس از تکمیل فرم ثبت نام بسته ایرانی تا تاریخ 14/06/1392 ساعت 24:00 فرصت داشتند مبلغ این بسته را واریز نمایند و کد شانس خود را تأیید نمایند که در صورت پرداخت مبلغ بسته ایرانی مذکور تا قبل از 15 شهریور خرید ایشان موفق و با برنده شدن کد شانس ایشان قطعا جایزه 157 میلیون به ایشان تعلق می گرفت. در حالیکه ایشان فقط یک کد شانس که بالاترین امتیاز را در قرعه کشی داشته بدون اینکه مبلغی پرداخت کنند،از سایت دریافت کرده اند. در واقع خرید موفق ایشان همان بسته سپید به کد شانس 410503177559 است در صورتی که این کد شانس در قرعه کشی هر جایزه ای برنده شود جایزه به آن تعلق می گیرد چون کد شانس موفق و تأیید شده است. درست همانند برنده 57 میلیون تومانی سال 1391 آقای حسین رفیعی از اصفهان که پس از بررسی خرید و کد شانس ایشان مشخص شد که کد شانس آقای رفیعی موفق و مورد تأیید بوده و در نتیجه جایزه 57 میلیون تومان پول نقد به ایشان تعلق گرفت. لازم به ذکر است درصورت موفق نبودن کد شانس آقای حسین رفیعی جایزه به ایشان نیز تعلق نمی گرفت و مجدداً جایزه 57 میلیون تومانی قرعه کشی میشد.


92/7/1::: 11:0 ص
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ www.ganjmob.ir گنجینه موبایل ایرانیان
+ ثبت نام بازی شلیک به حیله گران کثیف! تا 7 تیرماه 93 می توانید ثبت نام کنید حتی بدون پرداخت مبلغ خرید. فرصت را از دست ندهید. www.Ketab57.ParsiBlog.Com
+ گنجینه موبایل ایرانیان ganjmob.parsiblog.com موبایل گنجینه